Topic outline
- General
- 1. පරිසරය නිරීක්ෂණයෙන් ලබන අත්දැකීම් ඇසුරු කරගනිමින් නර්තන නිර්මාණය කිරීම
- 2. නර්තනය හා සබැඳි මුලධර්ම අනුගමනය කරමින් ප්රායෝගික කුසලතා ප්රදර්ශනය කිරීම.
2. නර්තනය හා සබැඳි මුලධර්ම අනුගමනය කරමින් ප්රායෝගික කුසලතා ප්රදර්ශනය කිරීම.
සිංහරාජ වන්නම සැවුලා වන්නම සන්නිවේදනය සදහා වාද්ය භාණ්ඩ
- 3. සම්ප්රදායික වාද්ය භාණ්ඩ හා විකල්ප වාදය උපකරණ හඳුනාගනිමින් වාදන කුසලතා ප්රදර්ශනය කිරීම.
- 4. ශ්රී ලාංකේය සංස්කෘතිය හා සබැඳි ගායන වල පසුබිම අධ්යයනය කරමින් ගායන කුසලතා ප්රදර්ශනය කරයි.
- 5. ශ්රී ලාංකේය නර්තන සම්ප්රදායයන් හා සබැඳි ඓතිහාසික හා සංස්කෘතික පසුබිම අධ්යයනය කරමින් ජාතික උරුම රැකගැනීම සඳහා ක්රියා කරයි.
5. ශ්රී ලාංකේය නර්තන සම්ප්රදායයන් හා සබැඳි ඓතිහාසික හා සංස්කෘතික පසුබිම අධ්යයනය කරමින් ජාතික උරුම රැකගැනීම සඳහා ක්රියා කරයි.
නර්තන ප්රවර්ධනයට දායකවූවන් සොකරි නාටකය ඓතිහාසික පසුබිම දේශීය ශාන්තිකර්ම තුලනාත්මකව හදාරමු
- 6. රසඥතා වර්ධනය සඳහා විවිධ කලාංගවල සුවිශේෂ ලක්ෂණ විචාරයට ලක් කරයි.
6. රසඥතා වර්ධනය සඳහා විවිධ කලාංගවල සුවිශේෂ ලක්ෂණ විචාරයට ලක් කරයි.
කරදිය මුදානාට් සන්නිවේදන කාර්යය සදහා වාද්ය භාණ්ඩ යොදාගැනීම කතකලි දේශීය මුද්ර නාට්ය බිහිවීම හා හැදින්වීම
- 7. අත්දැකීම් ඇසුරු කරගනිමින් විවිධ කලාංග නිර්මාණය කරයි.
- 8. නර්තන කලාවෙන් ලැබෙන මානසික හා ශාරීරික ස්වස්ථතාව සාර්ථක දිවි පෙවෙතක් ගත කිරීමට ඉවහල් කර ගනියි.
- ප්රශ්න පත්ර
- ප්රායෝගික ක්රියාකරකම්
ප්රායෝගික ක්රියාකරකම්
සිංහරාජ වන්නම 2 සැවුලා වන්නම සන්නිවේදන කාර්යය සදහා වාද්ය භාණ්ඩ යොදාගැනීම කරදිය මුදානාට් නර්තන ප්රවර්ධනයට දායකවූවන් සොකරි නාටකය ඓතිහාසික පසුබිම කතකලි දේශීය මුද්ර නාට්ය බිහිවීම හා හැදින්වීම