Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
You are currently using guest access (
Log in
)
Skip to main content
ව්යාපාර අධ්යයනය නව
Home
Courses
sal_bus
01 - ව්යාපාර පදනම හා ව්යාපාර ක්රියාත්මක වන පරිසරය විමසීම
1.6 ව්යාපාරය කෙරෙහි බලපෑම් කරන පරිසර වර්ග කරයි.
1.6 ව්යාපාරය කෙරෙහි බලපෑම් කරන පරිසර වර්ග කරයි.
◄ 1.6 ඉගෙනුම් ඵල
Jump to...
Jump to...
ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්රහය
විෂය නිර්දේශය
Announcements
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.1 ව්යාපාර සංකල්පය විග්රහ කරයි
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
1.2 ව්යාපාර විකාශනය හා ප්රවණතා අධ්යනය කරයි.
1.3 ඉගෙනුම් ඵල
1.3 විවිධ නිර්ණායකමත ව්යාපාර වර්ග කරයි.
1.4 ඉගෙනුම් ඵල
1.4 ව්යාපාර, යෙදවුම් නිමැවුම් ක්රියාවලියක් ලෙස විග්රහ කරයි.
1.5 ඉගෙනුම් ඵල
1.5 ව්යාපාර පදනම හා ව්යාපාර ක්රියාත්මක වන පරිසරය විමසයි.
1.6 ඉගෙනුම් ඵල
1.7 ඉගෙනුම් ඵල
1.7 ව්යාපාර අභ්යාන්තර පරිපසර බලවේග ව්යාපාර කෙරෙහි ඇති කරන බලපෑම විග්රහ කරයි.
1.8 ඉගෙනුම් ඵල
1.8 ආසන්න පරිසර බලවේග ව්යාපාර කෙරෙහි ඇති කරන බලපෑම් විග්රහ කරයි.
1.9 ඉගෙනුම් ඵල
1.9 සාර්ව පරිසර බලවේග ව්යාපාර කෙරෙහි ඇති කරන බලපෑම් විග්රහ කරයි(UC)
quiz1
ඒකක පරීක්ෂණය - ව්යාපාර පදනම - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
1.0 ව්යාපාර පදනම හා ව්යපාර ක්රියාත්මක වන පරිසරය
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
2.1 ව්යාපාර විසින් සමාජීය වගකීම් ඉටුකිරීමේ වැදගත්කම අගයයි
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
2.2 පරිසර හිතකාමී ලෙස කටයුතු කරමින් තිරසර සංවර්ධනයට ව්යාපාර දායක වන ආකාරය අගයයි.
2.3 ඉගෙනුම් ඵල
2.3 ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා ආචාරධර්ම පද්ධතියක අවශ්යතාවය තහවුරු කරයි.
ව්යාපාර පරිසරයට අනුගත වීම සඳහා ව්යාපාර,සමාජයීය වගකීම් හා ආචාරධර්ම
3.0 රජය සමග සම්බන්ධතා පවත්වා ගනිමින් ව්යාපාර කරගෙන යාමේ අවශ්යතාව
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
3.1 රජය ව්යාපාරවලට මැදිහත්වන ආකාරය විමර්ශනය කරයි.
3.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.2 රජයක ආර්ථික අරමුණු ඉටු කර ගැනීම සඳහා ව්යාපාර දායක වන ආකාරය පෙන්වා දෙයි.
3.3 ඉගෙනුම් ඵල
3.3 රජයේ පිස්කල් ප්රතිපත්තිවලට අනුකූලව ව්යාපාර පවත්වා ගෙන යාමේ වැදගත්කම අගයයි.
3.4 ඉගෙනුම් ඵල
3.4 රජයේ මුල්ය ප්රතිපත්තිවලට අනුකුලව ව්යාපාර පවත්වා ගෙන යාමේ වැදගත්කම අගයයි
3.5 ඉගෙනුම් ඵල
3.5 පාරිභෝගික ආරක්ෂණය සඳහා රජය ගන්නා ක්රියාමාර්ගවලට අනුගත වෙමින් ව්යාපාර පවත්වාගෙන යාමේ අවශ්යතාව පෙන්වා දෙයි.
3.6 ඉගෙනුම් ඵල
3.6 පාරිභෝගික ආරක්ෂණය සඳහා ක්රියාත්මක වන රාජ්ය ආයතනවල කාර්යභාරය විමසා බලයි.
ඒකක පරීක්ෂණය - රජය හා ව්යාපාර - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
ක්රියාකාරකම 01
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
4.1 සංවිධාන සංකල්පය හඳුන්වා, හිමිකාරත්වය අනුව ව්යාපාර සංවිධාන වර්ග කරයි.
4.2 ඉගෙනුම් ඵල
4.2 කේවල ස්වාමි ව්යාපාර වල ලක්ෂණ විමසමින් එම ව්යාපාර සංවිධාන වල වාසි හා සීමා විමර්ශනය කරයි.
4.3 ඉගෙනුම් ඵල
4.3 හවුල් ව්යාපාරයක ලක්ෂණ විමසමින් හවුල් ව්යාපාරවල වාසි හා සීමා විමර්ශනය කරයි.
4.4 ඉගෙනුම් ඵල
4.4 විවිධ වර්ගයේ සංස්ථාපිත සමාගම් හා ඒවායේ සුවිශේෂි ලක්ෂණ සංසන්දනය කරයි.
4.5 ඉගෙනුම් ඵල
4.5 සමූපකාර ව්යාපාරයේ සුවිශේෂ ලක්ෂණ විමසමින් එහි ප්රවනතා විශ්ලේෂණය කරයි.
4.6 ඉගෙනුම් ඵල
4.6 විශේෂිත ව්යාපාරවල සුවිශේෂි ලක්ෂණ විමසමින් ඒවායේ වාසි හා සීමා විමර්ශනය කරයි. (අභ්යාස)
4.7 ඉගෙනුම් ඵල
4.7 රාජ්ය අංශයේ ව්යාපාර සංවිධානවල ලක්ෂණ විමසමින් එම ව්යාපාරවල වැදගත්කම පෙන්වා දෙයි
හවුල් ව්යාපාර පනත -1 (කඳුරට ගුරු ගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
හවුල් ව්යාපාර පනත -2 (කඳුරට ගුරු ගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
5.1 ව්යවසායකත්වයේ වැදගත්කම හා ප්රතිලාභ අධ්යයනයෙන් ව්යවසායකයෙකු වීමේ ඇල්ම ප්රදර්ශණය කරයි.
5.2 ව්යවසායකත්ව ක්රියාවලිය අධ්යයනය කරයි.
6.1 සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාරවල ලක්ෂණ විමසමින් ඒවායේ වැදගත්කම අගයයි.
6.2 සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර සාර්ථක කර ගැනීම සඳහා ඇති දිරි ගැන්වීම් සොයා බලයි.
ගණුදෙනු පහසු කර ගැනීම සඳහා මුදල් භාවිතයේ වැදගත්කම
7.1 ගනුදෙනු පහසු කර ගැනීම සඳහා මුදල් භාවිතයේ වැදගත්කම තහවුරු කරයි.
ශ්රි ලංකාවේ ව්යාපාර වර්ධනයට සහය වන මූල්ය ආයතන පද්ධතිය
7.2 ශ්රී ලංකාවේ ව්යාපාර වර්ධනයට සහය වන මූල්ය ආයතන පද්ධතිය අධ්යයනය කරයි. UC
ශ්රි ලංකා මහ බැංකුවේ කාර්යභාරය
7.3 ශ්රී ලංකා මහ බැංකුවේ කාර්යභාරය විමසා බලයි.
වාණිජ බැංකු සපයන සේවා ව්යාපාර වල ක්රියාකාරීත්වයට ඇතිකරන බලපෑම
7.5 වාණිජ බැංකු සපයන සේවා ව්යාපාරවල ක්රියාකාරීත්වයට ඇතිකරන බලපෑම පෙන්වා දෙයි.
චෙක්පත් භාවිතයෙන් ගනුදෙනු පහසු කර ගත හැකි ආකාරය 2
විද්යුත් මුදල් භාවිතයෙන් ගනුදෙනු පහසු කර ගත හැකි ආකාරය
ව්යාපාරවල පැවැත්මට හේතු වන රක්ෂණ සේවාවේ වැදගත්කම විමසීම
ව්යාපාරවල පැවැත්මට හේතු වන රක්ෂණ සේවාවේ වැදගත්කම ( අභ්යාස)
ව්යාපාරවල පැවැත්මට හේතු වන රක්ෂණ සේවාවේ වැදගත්කම ( පිළිතුරු)
8.1 ව්යාපාරවල පැවැත්මට හේතු වන රක්ෂණ සේවාවේ වැදගත්කම විමසයි
රක්ෂණයේ ප්රායෝගික භාවිතය සඳහා ඉවහල් වන රක්ෂණ මූලධර්ම විමසීම
රක්ෂණයේ ප්රායෝගික භාවිතය සඳහා ඉවහල් වන රක්ෂණ මූලධර්ම විමසීම ( අභ්යාස)
රක්ෂණයේ ප්රායෝගික භාවිතය සඳහා ඉවහල් වන රක්ෂණ මූලධර්ම විමසීම ( පිළිතුරු)
ව්යාපාරවල විවිධ අවදානම් ආවරණය කෙරෙන රක්ෂණ ඔප්පු වර්ග පරීක්ෂා කිරීම
ව්යාපාරවල විවිධ අවදානම් ආවරණය කෙරෙන රක්ෂණ ඔප්පු වර්ග පරීක්ෂා කිරීම ( අභ්යාස)
ව්යාපාරවල විවිධ අවදානම් ආවරණය කෙරෙන රක්ෂණ ඔප්පු වර්ග පරීක්ෂා කිරීම (පිළිතුරු)
9.1 සන්නිවේදන ක්රියාවලියක සාර්ථකත්වයට තුඩු දෙන සාධක විමසීම
9.1 සන්නිවේදන ක්රියාවලියක සාර්ථකත්වයට තුඩු දෙන සාධක විමසීම
9.2 විවිධ සන්නිවේදන ක්රම විමසමින් ඵලදායී ව සන්නිවේදනයේ යෙදීම
9.2 විවිධ සන්නිවේදන ක්රම විමසමින් ඵලදායිව සන්නිවේදනයේ යෙදෙයි
විවිධ සන්නිවේදන ක්රම විමසමින් ඵලදායී ව සන්නිවේදනයේ යෙදීම ( අභ්යාස)
විවිධ සන්නිවේදන ක්රම විමසමින් ඵලදායී ව සන්නිවේදනයේ යෙදීම ( පිළිතුරු)
10. 1 ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා ප්රවාහනය ඵලදායී ව දායක කර ගන්නා ආකාරය විමසීම
ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා ප්රවාහනය ඵලදායී ව දායක කර ගන්නා ආකාරය විමසීම (අභ්යාස)
ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා ප්රවාහනය ඵලදායී ව දායක කර ගන්නා ආකාරය විමසීම (පිළිතුරු)
10.2 අවස්ථාවට උචිත ප්රවාහන ක්රමයක් හා මාධ්යයක් තේරීම
අවස්ථාවට උචිත ප්රවාහන ක්රමයක් හා මාධ්යයක් තේරීම (අභ්යාස)
අවස්ථාවට උචිත ප්රවාහන ක්රමයක් හා මාධ්යයක් තේරීම(පිළිතුරු)
වෙළෙඳාම
වෙළෙඳාම
12.1 කළමනාකරණයේ අවශ්යතාව හා වැදගත්කම
12.2 කළමනාකරුවකුගේ විවිධ භූමිකා
12.3 විවිධ කළමනාකරණ මට්ටම් හා ඊට අදාළ කළමනාකරණ කුසලතා
12.4 කළමනාකරණ ක්රියාවලිය විමසයි.
12.5 තීරණ ගැනීමට විධිමත් ක්රමයක් අනුගමනය කරයි.
12.6 අරමුණු සඵලදායී ව ළඟා කරගැනීම සඳහා සැලසුම් සකසයි.
12.7 සංවිධානකරණයේ අවශ්යතාව
12.8 සාර්ථක සංවිධානකරණයකට බලපාන සංකල්ප
12.9 මෙහෙයවිමේ ක්රියාවලිය හා නායකත්ව ලක්ෂණ
12.10 මෙහෙයවිමේ ක්රියාවලිය හා අභිප්රේරණය
12.11 මෙහෙයවිමේ ක්රියාවලිය හා සන්නිවේදනය
12.12 පාලනයේ අවශ්යතාව
ක්රියාකාරකම 12.12
13.1 මෙහෙයුම් කළමනාකරණයේ වැදගත්කම හා කාර්යභාරය.
13.2 භාණ්ඩ නිෂ්පාදන ක්රම
13.3 සමච්ඡේදන ලක්ෂ්යය
13.4 ද්රව්ය මිලදී ගැනීම
13.5 තොග පාලනය
13.6 ප්රශස්ත තොග මට්ටම
13.7 ආර්ථික ඇණවුම් ප්රමාණය
13.8 නිමැවුම්වල ගුණාත්මක බව තහවුරු කරගැනීම සඳහා තත්ත්ව පාලන ක්රම විමසයි.
13.9 මෙහෙයුම් ඵලදායිතාව වර්ධනය කරගැනීම සඳහා ඇති ප්රවේශ විමසයි.
ඒකක අවබෝධ පිරික්සුම - 13 ඒකකය
මෙහෙයුම් කළමනාකරණය
මෙහෙයුම් කළමනාකරණය ii
14.1 අලෙවිකරණයට පදනම් වූ මූලික සංකල්ප.
14.2 අලෙවිකරණ දර්ශනයේ විකාශනය.
අලෙවි කළමනාකරණය
අලෙවි කළමනාකරණය ii
මූල්ය කළමනාකරණය
සේවක අනුස්ථාපනය
මානව සම්පත් කළමනාකරණය
මානව සම්පත් කළමනාකරණය
මානව සම්පත් කළමනාකරණය ii
තොරතුරු පද්ධති
ව්යාපාර සැලසුම්
ව්යාපාර සැලසුම් ii
ව්යාපාර පදනම හා ව්යාපාර ක්රියාත්මක වන පදනම විමසයි
Business Studies Discussion 01
මානව සම්පත් කළමනාකරණය
තොරතුරු පද්ධති
තොරතුරු පද්ධති වර්ගීකරණය
ව්යාපාර සැලසුම් පිළියෙල කිරීම
රක්ෂණය
පුවාහන හා සැපයුම් සේවා
රක්ෂණය
ව්යාපාර සදහා ප්රවාහන සේවා
ප්රවාහන හා සැපයුම් සේවා
නිශ්පාදිත බෙදාහැරීම
විදේශ වෙළදාම හා ආශ්රිත ප්රතිලාභ
ව්යාපාර අධ්යයනය
ව්යාපාර අධ්යයනය - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය- Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය) - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය) - Revision
ව්යාපාර අධ්යයනය - ව්යාපාර කළමනාකරණය (මෙහෙයවීමේ ක්රියාවලිය)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - තීරණ ගැනීමට විධිමත් ක්රමයක් අනුගමනය කරයි - Revision
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - මෙහෙයුම් කළමනාකරණය - Revision
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - මෙහෙයුම් කළමනාකරණය 02 - Revision
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - අලෙවි කළමනාකරණය
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - අලෙවි කළමනාකරණය 02
(ව්යාපාර අධ්යයනය) - අලෙවි කළමනාකරණය ( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) ව්යාපාර සාර්ථකත්වය සඳහා මූල්ය කළමනාකරණය( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) ව්යාපාර සාර්ථකත්වය සඳහා මූල්ය කළමනාකරණය( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) මානව සම්පත් කළමනාකරණය ( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) මානව සම්පත් කළනාකරණය ( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය) තොරතුරු පද්ධති( පුනරීක්ෂණ)
(ව්යාපාර අධ්යයනය)ව්යාපාර පදනම හා ව්යාපාර ක්රියාත්මක වන පදනම විමසයි
(ව්යාපාර අධ්යනය) - විභාග අත්වැල (සකච්ඡාව)
සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාරවල ලක්ෂණ - Lesson 53
ව්යාපාර සැලසුම් පිළියෙල කිරීම 02 - Lesson 08
ගුරු ගෙදර - ව්යාපාර අධ්යයනය විෂය කරණු විග්රහය 1
ව්යාපාර සැලසුම් පිළියෙල කිරීම 01 - Lesson 07
Lesson 06
Lesson 05
Lesson 04
ගනුදෙනු පහසු කර ගැනීම සඳහා මුදල් භාවිතයේ වැදගත්කම
ලැයිස්තුගත සමාගම් - Lesson 51
ව්යාපාර සැලසුම්( පුනරීක්ෂණ) - Lesson 40
සන්නිවේදනය - Lesson 11
Lesson 02
1.7 ඉගෙනුම් ඵල ►
Home
Calendar
Course sections
General
01 - ව්යාපාර පදනම හා ව්යාපාර ක්රියාත්මක වන පරිසරය විමසීම
02 - ව්යාපාර පරිසරයට අනුගත වීම සඳහා ව්යාපාර,සමාජයීය වගකීම් හා ආචාරධර්ම
03 - රජය සමග සම්බන්ධතා පවත්වා ගනිමින් ව්යාපාර කරගෙන යාමේ අවශ්යතාව
04 - ව්යාපාර සංවිධාන වර්ග හා ඒවා විධිමත් බව
05 - සමාජ, ආර්ථීක හා පුද්ගල සංවර්ධනය සඳහා ව්යවසායකත්වයෙහි දායකත්වය
06 - සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යාපාර ආර්ථීක සංවර්ධනයට දක්වන දායකත්වය
07 - ව්යාපාරවල පැවැත්මට හා වර්ධනයට මුදල් හා මුල්ය ආයතන දක්වන දායකත්වය
08 - ව්යාපාරවල පැවැත්ම සඳහා රක්ෂණයේ අවශ්යතාව
09 - ව්යාපාර කටයුතුවල සාර්ථකත්වය සඳහා සන්නිවේදනය ඵලදායී ව යොදා ගැනීම
10 - ප්රවාහන හා සැපයුම් සේවා ( logistics ) ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා දායකත්වය
11 - නිෂ්පාදිත බෙදාහැරීම සඳහා වෙළෙඳාම දායකත්වය
12 - පුද්ගලයින්ගේ හා සංවිධානවල අරමුණු ඉටු කර ගැනීම සඳහා කළමනාකරණය
13 - ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා මෙහෙයුම් කළමනාකරණය
14 - ව්යාපාර සාර්ථකත්වය සඳහා අළෙවි කළමනාකරණය
15 - ව්යාපාර සාර්ථකත්වය සඳහා මූල්ය කළමනාකරණය
16 - ව්යාපාර සාර්ථකත්වය සඳහා මානව සම්පත
17 - ව්යාපාරවල සාර්ථකත්වය සඳහා තොරතුරු පද්ධති
18 - ව්යාපාර සැලසුමක්
විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
ගුරු ගෙදර අධ්යාපනික වැඩසටහන්
ප්රශ්න පත්ර