Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
நீங்கள் தற்சமயம் விருந்தினர் கணக்கைப் பயன்படுத்துகின்றீர்கள் (
புகுபதிகை
)
பிரதான உள்ளடக்கத்திற்கு செல்
ග්රැෆික් නිර්මාණකරනය
முதற்பக்கம்
பாடநெறிகள்
13_app_graphic
தலைப்பு 13
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
URL ஐ திறப்பதற்கு இணைப்பு
https://www.youtube.com/embed/fAeh9EZvGic?rel=0
ஐ சொடுக்குக
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
◄ සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 04
இங்கு செல்
இங்கு செல்
පිරිසැලසුම සහ සංයුතිය
නිර්මාණකරණයේ මූලිකාංග
වර්ණ හඳුනාගැනීම
වර්ණ භාවිතය
කලා හා පිරිසැලසුම් නිර්මාණවල මූලධර්ම
නිර්මාණ සදහා තෙත් මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ සදහා වියළි මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ සදහා මිශ්ර මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ ද්රව්යය හඳුනාගැනීම සහ භාවිතය
ත්රිමාණ රූප ඇදීම
ද්විමාණ හා ත්රිමාණ ඉදිකිරීම් නිර්මාණ
ග්රැෆික් නිර්මාණ ශිල්ප ක්රම
වෙළඳ නාම සහ අනන්යතාවය
කලා හා පිරිසැලසුම් නිර්මාණවල මුලිකාංග
ත්රිමාණ මුද්රණය
ග්රැෆික් සැලසුම
ත්රිමණ ඇදීම්
මුද්රිත ග්රැෆික් නිර්මාණ
වෙබ් ග්රාපික යනු කුමක්දැයි හැඳින්වීම
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 03
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 04
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 05
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් සජීවීකරණයක් සිදුකරන ආකාරය
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 03
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 04
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් ත්රිමාන නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය
නිර්මාණකරණයේදී අකුරුකරණය කිරීම
පෝස්ටර නිර්මාණය
ග්රැෆික් නිර්මාණ විවිධ මෘදුකංග භාවිතය (photoshop)
ග්රැෆික් නිර්මාණ විවිධ මෘදුකංග භාවිතය (Illustrator)
Design of Illustrations
Cover Designing (photoshop)
cover designing ( Coreldraw)
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02 ►
முதற்பக்கம்
நாட்காட்டி
Course sections
பொது
தலைப்பு 1
தலைப்பு 2
தலைப்பு 3
தலைப்பு 4
தலைப்பு 5
தலைப்பு 6
தலைப்பு 7
தலைப்பு 8
தலைப்பு 9
தலைப்பு 10
தலைப்பு 11
தலைப்பு 12
தலைப்பு 13
தலைப்பு 14
தலைப்பு 15
தலைப்பு 16
தலைப்பு 17
தலைப்பு 18
தலைப்பு 19
தலைப்பு 20