Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
ග්රැෆික් නිර්මාණකරනය
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
13_app_graphic
මාතෘකාව 13
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් සජීවීකරණයක් සිදුකරන ආකාරය
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් සජීවීකරණයක් සිදුකරන ආකාරය
Click
https://www.youtube.com/embed/Ptc4fwHAqPA?rel=0
link to open resource.
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් සජීවීකරණයක් සිදුකරන ආකාරය
◄ රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
වෙත යන්න
වෙත යන්න
පිරිසැලසුම සහ සංයුතිය
නිර්මාණකරණයේ මූලිකාංග
වර්ණ හඳුනාගැනීම
වර්ණ භාවිතය
කලා හා පිරිසැලසුම් නිර්මාණවල මූලධර්ම
නිර්මාණ සදහා තෙත් මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ සදහා වියළි මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ සදහා මිශ්ර මාධ්ය භාවිතය
නිර්මාණ ද්රව්යය හඳුනාගැනීම සහ භාවිතය
ත්රිමාණ රූප ඇදීම
ද්විමාණ හා ත්රිමාණ ඉදිකිරීම් නිර්මාණ
ග්රැෆික් නිර්මාණ ශිල්ප ක්රම
වෙළඳ නාම සහ අනන්යතාවය
කලා හා පිරිසැලසුම් නිර්මාණවල මුලිකාංග
ත්රිමාණ මුද්රණය
ග්රැෆික් සැලසුම
ත්රිමණ ඇදීම්
මුද්රිත ග්රැෆික් නිර්මාණ
වෙබ් ග්රාපික යනු කුමක්දැයි හැඳින්වීම
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 03
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 04
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 05
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
රාස්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 03
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 04
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 02
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 01
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 02
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය 03
උසස් ගණයේ වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක් මගින් ත්රිමාන නිර්මාණයක් සිදුකරන ආකාරය
නිර්මාණකරණයේදී අකුරුකරණය කිරීම
පෝස්ටර නිර්මාණය
ග්රැෆික් නිර්මාණ විවිධ මෘදුකංග භාවිතය (photoshop)
ග්රැෆික් නිර්මාණ විවිධ මෘදුකංග භාවිතය (Illustrator)
Design of Illustrations
Cover Designing (photoshop)
cover designing ( Coreldraw)
සරල වෙක්ටර් ග්රාපික මෘදුකාංගයක මෙවලම් හඳුනාගැනීම 01 ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
මාතෘකාව 1
මාතෘකාව 2
මාතෘකාව 3
මාතෘකාව 4
මාතෘකාව 5
මාතෘකාව 6
මාතෘකාව 7
මාතෘකාව 8
මාතෘකාව 9
මාතෘකාව 10
මාතෘකාව 11
මාතෘකාව 12
මාතෘකාව 13
මාතෘකාව 14
මාතෘකාව 15
මාතෘකාව 16
මාතෘකාව 17
මාතෘකාව 18
මාතෘකාව 19
මාතෘකාව 20