Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
නර්තනය
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
SG8_Dan
2.5.1 වන්නම් ගයමින් නටමු
වන්නම් නටමින් ගයමු
වන්නම් නටමින් ගයමු
Click
8 ශ්රේණිය නර්තනය 1 වන වාරය වන්නම් නටමින් ගයමු.pdf
link to view the file.
◄ ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
වෙත යන්න
වෙත යන්න
News forum
ගුරු මාර්ගෝපදේශය
විෂය නිර්දේශය
ස්ව්යං අද්යනය සියලුම පාඩම් එකට කියවමු
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
විවිධ සත්ත්ව චරිත නිර්මානය කරමු
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
නම්යතා අභ්යාස
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
පා සරඹ හුරු කරමු
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
නර්තනය හා සබැදි පා සරඔ
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
අලංකාර මාත්රා නිර්මානය කිරීම
ජන ගායනා වල සමාජීය හා සංස්කෘතිය පසුබිම
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
ජන ගායනා වල සංස්කෘතික පසුබිම (සිරසපාද වන්නම් සවරම් පතුරු )
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
වෛරෝඩි වන්නම
සවරං කවි
වෛරොඩි වන්නම. සිරසපාද කවි
වෛරොඩි වන්නමු ජනකවි ගායනා කරමු
සවරං හා පතුරු
කවි ගායනය කරමු
ස්වයං අධ්යයන ඉගෙනුම් අත්වැල
පතුරු හා සවරං නැටුම් හඳුනා ගැනීම හා නර්තන නිර්මාණය
සවරං නයැටුම හා සබැදි සුවිශ්රේෂී ලක්ෂණ හදුනයාගනිමු
පතුරු නැටුම් හා සබැදි කවි ගායනා
සවරං කවි
සවරම් නර්තනය
සවරං හා පතුරු
කවි ගායනා (ඌව ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
නවරාත්රි උත්සවය
නවරාත්රී උත්සවය
පතුරු හා සවරං නැටුම
නර්තන කලාවේ ප්රවර්ධනයට දායක වූ නර්තන ශිල්පීන්
නර්තන ශිල්පීන් අගයමු
ක්රියාකාරකම 02
5.3.ශ්රී ලාංකේය නර්ථන සම්ප්රදායය ප්රවර්ධනයට දායක වූවන් අගයමින් තොරතුරු ඉදිරිපත් කරයි.
ශාන්තිකර්ම
දෙවොල්මඩු ශාන්තිකර්මය
කොහොඹා කංකාරිය
ස්වයං ඉගෙනුම් කට්ටලය
ක්රියාකාරකම 01
5.2 ශ්රී ලාංකීය නර්ථන සම්ප්රදායයන් හා සබැඳි තොරතුරු ඉදිරිපත් කරයි
6.1.පෙරහැර හා සබැඳි පසුබිම අධ්යයනය කරමින් සුවිශේෂ ලක්ෂණ විචාරය කරයි
6.2 වෙනත් සංස්කෘතිවලට අයත් නර්තන අංගවල අනන්යතා ලක්ෂණ ඉදිරිපත් කරයි.
භරත නාට්යයම් I
භරත නාටයම් II
භරත නාට්යයම් නර්තන සම්ප්රදාය
භරත නාට්යම් නර්තන සම්ප්රදාය
කලාංග නිර්මාණය (ඌව ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
තෙවන වාර පරීක්ෂණය, බස්නාහිර පළාත - 2013
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2014 - ශ්රී ජයවර්ධනපුර අධ්යාපන කලාපය
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015 (පිළිතුරු පත්රය)
පළමු වාර පරීක්ෂණය (සබරගමු පළාත)
පළමු වාර පරීක්ෂණය ප්රායෝගික (සබරගමු පළාත)
කැලණිය කලාපය දෙවන වාරය I,II ප්රශ්න පත්ර 2017
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018 - මිනුවන්ගොඩ කලාපය
මතුගම අධ්යාපන කලාපය දෙවන වාරය I,II ප්රශ්න පත්රය 2018
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018 - ශ්රී ජයවර්ධනපුර අධ්යාපන කලාපය
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රය I,II 2018 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
පළමු වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ උත්තර පත්රය I,II -මධ්යම පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
මාෂා සහ වලසා නාට්ය
කලාංග නිර්මාණය
පතුරු හා සවරං නැටුම් හඳුනා ගැනීම හා නර්තන නිර්මාණය ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
2.1.1 නර්තන මාධ්යයෙන් සත්ත්ව චරිත නිරුපණය කරමු
2.1 නම්යතා අභ්යාස ඉදිරිපත් කරමු
2.2 නර්තනයට පාද හුරු කර ගනිමු
2.3 නර්තනයට හස්ත හා පාද හුරු කර ගනිමු
2.4 බෙර හඬ මැද්දේ නටමු පාද හුරු කර ගනිමු
4.1 ජන ගායනාවල පසුබිම හදුනා ගනිමු
4.2 ජන කවි ගායනය කරමු (වන්නම්)
2.5.1 වන්නම් ගයමින් නටමු
1.3.1 පතුරු / සවරම් නැටුම නිර්මාණය කරමු
4.2 ජන ගී ගායනා ඉදිරිපත් කරමු
5.1 නර්තන කලාව හා සබැදි මුලාශ්රය හදුනා ගනිමු
6.3 නවරාත්රි උත්සවය හදුනා ගනිමු
1.2 භාව ප්රකාශ වන පරිදි චරිත නිරුපණය කරමු
5.3 නර්තන ශිල්පීන් අගයමු
5.2 ශාන්තිකර්ම හදුනා ගනිමු
6.1 මහනුවර දළදා පෙරහැර හා එහි අසිරිය
6.2 භරත නාට්යම් නර්තන සම්ප්රදාය හදුනා ගනිමු
7.2 ගීතයට අනුව නර්තන නිර්මාණය කරමු
ප්රශ්න පත්ර
ප්රායෝගික ක්රියාකරකම්