Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
පෙරදිග සංගීතය නව
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
sal_emus
07 - පෙරදිග හා අපරදිග සංගීත පද්ධති දෙකෙහි ස්වභාවය
7.1 ඉගෙනුම් ඵල
7.1 ඉගෙනුම් ඵල
Click
Eas_7.1_lo.pdf
link to view the file.
◄ සංගීතය හඳුන්වන විවිධ නිර්වචන
වෙත යන්න
වෙත යන්න
ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්රහය
විෂය නිර්දේශය
Announcements
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
1.3 ඉගෙනුම් ඵල
1.4 ඉගෙනුම් ඵල
භෛරව රාගය
ආශාවරී රාගය
ජයජයවන්ති රාගය
භාගේශ්රි රාගය
දේශ් රාගය
හංසධ්වනි රාගය
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
ආලාප සහ ආලාප වර්ග
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
නිර්දේශිත හින්දුස්ථානී තාල
6.1 ඉගෙනුම් ඵල
සංගීතය හඳුන්වන විවිධ නිර්වචන
7.2 ඉගෙනුම් ඵල
8.1 ඉගෙනුම් ඵල
8.2 ඉගෙනුම් ඵල
ශාන්ති කර්ම
9.1 ඉගෙනුම් ඵල
වැදි ගී
10.1 ඉගෙනුම් ඵල
සොකරි
කෝලම්
7.2 ඉගෙනුම් ඵල ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
නිර්දේශිත රාග
දේස් රාගය
උත්තර භාරතීය සංගීතයට අයත් රාග
02 - ගාන සමය, මුඛ්යාංගය
03 - ආලාප සහ ආලාප වර්ග
04 - තාල සංකල්පය (ගති, මිති, ලය)
05 - නිර්දේශිත හින්දුස්ථානී තාල
06 - විවිධ නිර්වචන මඟින් "සංගීතය" යනු
07 - පෙරදිග හා අපරදිග සංගීත පද්ධති දෙකෙහි ස්වභාවය
08 - ශ්රී ලංකාවේ ගැමි ගී පිළිබඳ තොරතුරු
09 - වැදි ගී
10 - ශ්රී ලංකාවේ ගැමි නාට්ය
11 - මුල් යුගයේ සංගීතඥයින් හා ඔවුන් අතින් නිර්මිත අධ්යාපනික ග්රන්ථ
ප්රශ්න පත්ර