Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
ව්යාපාර සංඛ්යානය නව
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
sg12_stat
01 - ව්යාපාර සංඛ්යානය විෂය පථය හා එහි ස්වභාවය
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
Click
Sta_1.1_lo.pdf
link to view the file.
◄ Announcements
වෙත යන්න
වෙත යන්න
ගුරු මාර්ගෝපදේශ සංග්රහය
විෂය නිර්දේශය
Announcements
විෂය පථය හා එහි ස්වභාවය
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
ව්යාපාර ක්ෂේත්රය තුළ සංඛ්යානයේ දායකත්වය ප්රශ්න හා පිළිතුරු
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
දත්ත රැස් කිරීමේ විවිධ මූලාශ්ර
දත්ත රැස් කිරීමේ විවිධ මූලාශ්ර - ප්රශ්න හා පිළිතුරු
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
2.3 ඉගෙනුම් ඵල
2.4 ඉගෙනුම් ඵල
2.5 ඉගෙනුම් ඵල
2.6 ඉගෙනුම් ඵල
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
3.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.3 ඉගෙනුම් ඵල
3.4 ඉගෙනුම් ඵල
3.5 ඉගෙනුම් ඵල
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
4.2 ඉගෙනුම් ඵල
4.3 ඉගෙනුම් ඵල
4.4 ඉගෙනුම් ඵල
4.5 ඉගෙනුම් ඵල
4.6 ඉගෙනුම් ඵල
4.7 ඉගෙනුම් ඵල
4.8 ඉගෙනුම් ඵල
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
5.2 ඉගෙනුම් ඵල
5.3 ඉගෙනුම් ඵල
5.4 ඉගෙනුම් ඵල
5.5 ඉගෙනුම් ඵල
5.6 ඉගෙනුම් ඵල
5.7 ඉගෙනුම් ඵල
5.8 ඉගෙනුම් ඵල
5.9 ඉගෙනුම් ඵල
5.10 ඉගෙනුම් ඵල
5.11 ඉගෙනුම් ඵල
5.12 ඉගෙනුම් ඵල
5.13 ඉගෙනුම් ඵල
5.14 ඉගෙනුම් ඵල
5.15 ඉගෙනුම් ඵල
5.16 ඉගෙනුම් ඵල
5.17 ඉගෙනුම් ඵල
5.18 ඉගෙනුම් ඵල
විෂය පථය හා එහි ස්වභාවය ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
01 - ව්යාපාර සංඛ්යානය විෂය පථය හා එහි ස්වභාවය
02 - ව්යාපාර දත්ත සංවිධානය
03 - විස්තරාත්මක සංඛ්යාන ශිල්පීය ක්රම
04 - විචල්ය අතර පවතින සම්බන්ධතා
05 - ව්යාපාරික අවදානමට මුහුණ දීමේ සූදානම
06 - දත්ත රැස් කිරීම සඳහා නියැදි ක්රම භාවිතය
07 - ව්යාපාරික තීරණ ගැනීම සඳහා සංඛ්යාන නිමානය භාවිතය
08 - ව්යාපාරික තීරණ ගැනීම සඳහා සංඛ්යාන කල්පිත පරීක්ෂව භාවිතය
09 - කාලය මත පදනම් වූ විචල්ය විශ්ලේෂණය
10 - සංඛ්යාන තත්ත්ව පාලන ශිල්පීය ක්රම
11 - දර්ශකාංක භාවිතය
12 - සංඛ්යාන නිමානය
13 - සංඛ්යාන කල්පිත පරීක්ෂාව
14 - කාලය මත පදනම් වූ විචල්ය විශ්ලේෂණය
15 - සංඛ්යාන තත්ත්ව පාලන ශිල්පීය ක්රම
16 - දර්ශකාංක භාවිත
ගුරු ගෙදර අධ්යාපනික වැඩසටහන්
විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
ප්රශ්න පත්ර