Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
ඉස්ලාම් ධර්මය (නව නිර්දේශය)
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
SG11_Isl(New)
ඉස්ලාමීය සන්නිවේදන මාධ්ය
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
Click
SG11_isl_Text_Chap31.pdf
link to view the file.
◄ පෙළ පොත
වෙත යන්න
වෙත යන්න
Announcements
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
පෙළ පොත
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රයI,II 2017 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
දෙවන වාර පරීක්ෂණය පිළිතුරු පත්රයI,II 2017 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්නන පත්ර I,II බස්නාහිර පළාත 2018
බස්නාහිර පළාත දෙවන වාරය, I II ප්රශ්න පත්ර - 2018
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
පළමු වාර පරීක්ණය ප්රශ්න පත්රය I,II වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2020
පළමු වාර පරීක්ණය උත්තර පත්රය I,II වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2020
පෙළ පොත ►
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
General
අකීදා
අහ්ලුස් සුන්නා වල් ජමාආ
තව්හීද්
ඊමානයට හානි පමුණුවන කරුණු
අවසාන නබිත්වය
අල් කලාඋ වල් කද්ර්
zසකාත්
උපවාසයේ වැඳගත්කම
හජ් හා උම්රා
ඉස්ලාමීය සිද්ධස්ථාන
යහගුණාංග පිළිබඳ ඉස්ලාමීය දැක්ම
ඉස්ලාමීය ආචාරධර්ම සංවර්ධනය
ආධ්යාත්මික අභිවෘද්ධිය සඳහා වන ක්රියා මාර්ග
අල් කුර්ආන්
අස් සුන්නාහ්
අල්-ඉජ්තිහාද්
ෆික්හ් කලාව
අල්-කුලෆාඋර් රාෂිදූන් කලීෆා අබූබක්ර් සිද්දීක් රළියල්ලාහු අන්හු තුමා
කලීෆා උමර් රළියල්ලාහු අන්හු තුමා
කලීෆා උස්මාන් රළියල්ලාහු අන්හු තුමා
කලීෆා අලි රළියල්ලාහු අන්හු තුමා
ශ්රී ලංකා මුස්ලිම්වරුන්ගේ ඉතිහාසය හා දායකත්වය
මුහම්මදු කාසිම් සිද්දි ලෙබ්බේ
ආචාර්ය තුවාන් බුර්හානුද්දීන් ජායා
ආර්ථිකය ගැන ඉස්ලාම් දහමේ අනුශාසනය
ඉස්ලාමීය මූල්යයකරණය
විවාහය
ආදර්ශවත් මුස්ලිම් පවුල
තලාක් හා ඉද්දා
ලෞකික ජීවිතය පිළිබඳ ඉස්ලාමීය දැක්ම
ඉස්ලාමීය සන්නිවේදන මාධ්ය
උම්මත් ගැන වූ දැක්ම
ප්රශ්න පත්ර