Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
ඔබ දැන් භාවිතා කරනුයේ අමුත්තන්ගේ ප්රවේශයයි. (
ලොගින් වන්න
)
ප්රධාන අන්තර්ගතයට යන්න
පෙරදිග සංගීතය(නව විෂය නිර්දේශය)
මුල් පිටුව
පාඨමාලා
SG7_EMU(New)
ප්රශ්න පත්ර
ප්රශ්න පත්ර
ප්රශ්න පත්ර
තෙවන වාරය 2008 - රාජකීය විද්යාලය
අවසාන වාර පරීක්ෂණය,කොළඹ කලාපය - 2012
දෙවන වාර පරීක්ෂණයය-2013 ,මහින්ද රාජපක්ෂ විද්යාලය.පිටිපන
තෙවන වාර පරීක්ෂණය,බස්නාහිර පළාත - 2013
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2014, ශ්රී ජයවර්ධනපුර අධ්යාපන කලාපය
දෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
දෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015 - පිළිතුරු
දෙවන වාර පරීක්ෂණය(පිළිතුරු පත්ර) - 2015
තෙවන වාර පරීක්ෂණය බස්නාහිර පළාත 2015
තෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015 (පිළීතුරු)
තෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
ආනන්ද විද්යාලය - පළමු වාර පරීක්ෂණය 2016
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2016 - කොළඹ අධ්යාපන කලාපය
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2016 - බස්නාහිර පළාත
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රය I,II 2017 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
කැලණිය කලාපය දෙවන වාරය I,II ප්රශ්න පත්ර 2017
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්ර I,II දකුණු පළාත 2017
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018, I II පත්රය - ශ්රී ජයවර්ධනපුර කලාපය
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018 (වයඹ පළාත)
පළමු වාර පරීක්ෂණය 2018 (සබරගමු පළාත)
පළමු වාර පරීක්ෂණය 2018 ප්රායෝගික (සබරගමු පළාත)
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රය I,II 2018 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ උත්තර පත්රය I,II -මධ්යම පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
පළමු වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
Animated navigation off
Data preference
මුල් පිටුව
දින දසුන
Course sections
සංගීතයේ මූලිකාංග , ශිල්පාංග සහ සිද්ධාන්ත හදුනාගනිමින් ගායන ප්රායෝගික හැකියා ප්රදර්ශනය කිරීම
වාද්ය භාණ්ඩයන්හි ස්වරූපය වටහා ගනිමින් වාදනය කිරීම.
සංගීත රසාස්වාදයේ යෙදෙමින් ජීවිතයේ වින්දනීය අවස්ථා හා බැදී මානසික තත්ත්වයන් ලගා කරගැනීම.
දේශීය ජන සංගීතාංග පිළිබද ප්රයෝගික හැකියා වර්ධනය කරගැනීම.
ව්යවහාරික සංගීතය සහ රංග කලා හා බැදී සංගීතාංග
සංගීත නිර්මාණ කාර්යයේ අත්හදා බැලීම්
සංකේතානුසාරයෙන් සංගීතය ලිය දක්වන විධි හඳුනාගැනීම, විශ්ව සංගීත කෘති ඇසුරු කිරීම හා දේශීය සංගීතාංග ලෝකය වෙත යොමු කිරීම
සංගීතයේ තාක්ෂණික මෙවලම් සහ එහි භෞතික විද්යාත්මක පදනම අධ්යයනය කර ප්රසංගාත්මක හැකියා සාර්ථක ලෙස ඉදිරිපත් කිරීම
ප්රශ්න පත්ර