Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
You are currently using guest access (
Log in
)
Skip to main content
පෙරදිග සංගීතය(නව විෂය නිර්දේශය)
Home
Courses
SG7_EMU(New)
ප්රශ්න පත්ර
ප්රශ්න පත්ර
ප්රශ්න පත්ර
තෙවන වාරය 2008 - රාජකීය විද්යාලය
අවසාන වාර පරීක්ෂණය,කොළඹ කලාපය - 2012
දෙවන වාර පරීක්ෂණයය-2013 ,මහින්ද රාජපක්ෂ විද්යාලය.පිටිපන
තෙවන වාර පරීක්ෂණය,බස්නාහිර පළාත - 2013
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2014, ශ්රී ජයවර්ධනපුර අධ්යාපන කලාපය
දෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
දෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2015 - පිළිතුරු
දෙවන වාර පරීක්ෂණය(පිළිතුරු පත්ර) - 2015
තෙවන වාර පරීක්ෂණය බස්නාහිර පළාත 2015
තෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015 (පිළීතුරු)
තෙවන වාර පරීක්ෂණය - 2015
ආනන්ද විද්යාලය - පළමු වාර පරීක්ෂණය 2016
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2016 - කොළඹ අධ්යාපන කලාපය
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2016 - බස්නාහිර පළාත
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රය I,II 2017 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
කැලණිය කලාපය දෙවන වාරය I,II ප්රශ්න පත්ර 2017
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්ර I,II දකුණු පළාත 2017
දෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018, I II පත්රය - ශ්රී ජයවර්ධනපුර කලාපය
තෙවන වාර පරීක්ෂණය 2018 (වයඹ පළාත)
පළමු වාර පරීක්ෂණය 2018 (සබරගමු පළාත)
පළමු වාර පරීක්ෂණය 2018 ප්රායෝගික (සබරගමු පළාත)
අවසාන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න පත්රය I,II 2018 -දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ උත්තර පත්රය I,II -මධ්යම පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2018
පළමු වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
දෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
තෙවන වාර පරීක්ෂණය ප්රශ්න සහ පිළිතුරු පත්රය I,II - වයඹ පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුව 2019
Animated navigation off
Data preference
Home
Calendar
Course sections
1.සංගීතයේ මූලිකාංග, ශිල්පාංග සහ සිද්ධාන්ත හඳුනාගනිමින් ගායන ප්රායෝගික හැකියා ප්රදර්ශනය කරයි
2.වාද්ය භාණ්ඩයන්හි ස්වරූපය වටහා ගනිමින් වාදන හැකියා ප්රදර්ශනය කරයි
3.සංගීත රසාස්වාදයේ යෙදෙමින් ජීවිතයේ වින්දනීය අවස්ථා හා බැඳි මානසික තත්ත්වයන් ළඟා කරගැනීමට හුරු වෙයි
4.දේශීය ජන සංගීතාංග පිළිබද ප්රායෝගික හැකියා වර්ධනය කරගනිමින් සංස්කෘතික උරුමයන් රැකගනියි
5.ව්යවහාරික සංගීතය සහ රංගකලා හා බැඳි සංගීතාංග පිලිබඳ අත්දැකීම් ලබයි
6.සංගීත නිර්මාණ කාර්යයේ අත්හදා බැලීම් කරයි
7.සංකේතානුසාරයෙන් සංගීතය ලියා දක්වන විධි හඳුනාගනිමින් විශ්ව සංගීත කෘති ඇසුරු කිරීමටත්, දේශීය සංගීතාංග ලෝකය වෙත යොමු කිරීමටත් අත්යවශ්ය මූලික නිපුණතා වර්ධනය කරගනියි
8.සංගීතයේ තාක්ෂණික මෙවලම් සහ භෞතික විද්යාත්මක පදනම අධ්යයනය කර ප්රසංගාත්මක හැකියා වඩාත් සාර්ථක ලෙස ඉදිරිපත් කරයි
ප්රශ්න පත්ර