Side panel
LCMS
English (en)
தமிழ் (ta_lk)
සිංහල (si)
You are currently using guest access (
Log in
)
Skip to main content
තර්කනය සහ විද්යාත්මක ක්රමය නව
Home
Courses
sal_logi
05 - නිගාමී පද්ධතීන්හි රූපික ස්වරූප හදුනාගැනීම ඇසුරෙන් ප්රස්තුතමය තර්කවල සප්රමාණතාවය විනිශ්චය
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
5.1 ඉගෙනුම් ඵල
Click
Logic_5.1_lo.pdf
link to view the file.
◄ පැවරුම්
Jump to...
Jump to...
විෂය නිර්දේශය
ගුරු මාර්ගෝපදේශය
Announcements
1.1 ඉගෙනුම් ඵල
1.1තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි
1.1. තර්ක ශාස්ත්රය සම්බන්ධයෙන් ඉදිරිපත් වී ඇති විවිධ නිර්වචන පැහැදිලි කරයි.
1.2 ඉගෙනුම් ඵල
1.2 තර්ක ශාස්ත්රය හා වෙනත් විෂයයන් අතර ඇති සම්බන්ධතාව ප්රදර්ශනය කරයි
1.3 ඉගෙනුම් ඵල
1.3 තර්ක ශාස්ත්රයෙන් ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි
1.3. තර්ක ශාස්ත්රයේ ප්රායෝගික වටිනාකම විග්රහ කරයි.
පැවරුම්
බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
2.1 ඉගෙනුම් ඵල
2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි
2.1 පදවල තාර්කික සම්බන්ධය ගොඩනැගෙන ආකාරය විග්රහ කරයි.
පැවරුම්
2.2 ඉගෙනුම් ඵල
2.2 පදවල චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි
2.2 චින්තන නියම ප්රායෝගිකව භාවිතා කරයි.
පැවරුම්
2.3 ඉගෙනුම් ඵල
2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි
2.3 ප්රස්තුත වර්ග හඳුනා ගනිමින් ඒවා භාවිතා කරයි.
බහුවරණ ප්රශ්න හා පිළිතුරු
3.1 ඉගෙනුම් ඵල
3.1 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි
3.1 අව්යහිත අනුමාන දෛනික ජීවිතයේදී ප්රායෝගිකව යොදාගත හැකි බව ආදර්ශනය කරයි.
පැවරුම්
3.2 ඉගෙනුම් ඵල
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි -2
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - I
3.2 සාම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ(අව්යවහිත හා ව්යවහිත) අනුමාන ඇසුරෙන් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹෙයි. - II
පැවරුම්
ඒකක පරීක්ෂණය - අව්යවහිත අනුමාන - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
4.1 ඉගෙනුම් ඵල
කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප හා වෙන්රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක විග්රහය
4.1 කුලක වාදයේ මූලික සංකල්ප විග්රහ කරයි.
4.2 ඉගෙනුම් ඵල
4.2 වෙන් රූප භාවිතයෙන් ප්රස්තුත හා තර්ක පිළිබඳ විග්රහ කරයි.
වෙන් රූප සටහන් අභ්යාස හා පිළිතුරු
පැවරුම්
5.1 රූපික පද්ධතීන්ගේ භාෂාමය හා සංකේතමය ප්රකාශන අන්යෝනය වශයෙන් පරිවර්තනය කරයි.
5.2 ඉගෙනුම් ඵල
5.2 සත්ය වක්ර භාවිතයෙන් සූත්රයක හා සූත්ර යුගලයන්හි ස්වභාවය පිළිබඳ විමර්ශනය කරයි.
5.3 ඉගෙනුම් ඵල
5.3 ප්රස්තුත කලනය
ප්රස්තුත කලනය ප්රශ්න හා පිළිතුරු
5.4 ඉගෙනුම් ඵල
5.4 සංකේතමය සූත්රයකට සත්යතා රුක ගොඩනගයි.
5.5 ඉගෙනුම් ඵල
5.5 තර්කය සප්රමාණතාව සත්යතා රුක් ක්රමය මගින් නිගමනය කරයි.
5.6 ඉගෙනුම් ඵල
5.6 තර්කයක සප්රමාණතාව විනිශ්චය කිරීමට සහ ප්රමේයයක් සාධනයට ව්යුත්පන්න ක්රමය භාවිත කරයි.
ඒකක පරීක්ෂණය - සත්ය චක් - නාලන්දා විද්යාලය කොළඹ 10
විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
පැවරුම්
පැවරුම්
විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
විද්යා වර්ගීකරණය පැවරුම්
විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගිකව අවස්ථා සදහා යොදා ගනියි
10.2 විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලීව අධ්යයනය කරයි
විද්යාවේ විවිධ විධික්රම අභ්යාස හා පිළිතුරු
පැවරුම්
11. විද්යාත්මක විධික්රම ප්රායෝගික අවස්ථා සඳහා යොදා ගනියි
විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි
විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්භාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි (ප්රශ්න හා පිළිතුරු)
පරීක්ෂණ ක්රමවේද (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
සපෙක්ෂක වාදය 1(කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
සුසමාදර්ශී පදනම් වාද අසංගත හා අසමමේය වීම (කඳුරට ගුරුගෙදර රේඩියෝ පාඩම් මාලාව)
12.1 විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම අධ්යයනය කරයි.
විද්යාත්මක සාමාන්යකරණය
මිනුම් 1
මිනුම් 2
5.1 රූපික පද්ධතීන්ගේ භාෂාමය හා සංකේතමය ප්රකාශන අන්යෝනය වශයෙන් පරිවර්තනය කරයි. ►
Home
Calendar
Course sections
General
01 - දන්නා කරුණු ඇසුරින් නොදන්නා දෙයක් පිළිබඳ නිගමනයට එළඹීමේ ශක්යතාව ප්රදර්ශනය
02 - විශ්ලේෂණය කිරීමේ විවිධ ක්රම ඇසුරින් තාර්කික අර්ථ නිවැරදිව ගෙන හැර දැක්වීම
03 - සම්ප්රදායික තර්ක ශාස්ත්රයේ අනුමාන ඇසුරින් සප්රමාණ නිගමනවලට එළඹීම
04 - නුතන වර්ග තර්ක ශාස්ත්රය ඇසුරින් තාර්කික නිගමනයන්ට
05 - නිගාමී පද්ධතීන්හි රූපික ස්වරූප හදුනාගැනීම ඇසුරෙන් ප්රස්තුතමය තර්කවල සප්රමාණතාවය විනිශ්චය
06 - විද්යාවේ ඉතිහාසය විමර්ශනශීලී චිත්තනය
07 - විද්යාත්මක විධි ක්රම
08 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
09 - ආඛ්යාත කලනය
10 - විද්යුත් පරිපථයන්හි ක්රියාකාරිත්වයට තාර්කික නියමයන්
11 - විචාරාත්මක චින්තනය ඇසුරින් තර්ක අභාසවල ස්වභාවය
12 - නීතියේ ස්වභාවය හා නිතමය විනිශ්චයන්
13 - විද්යාත්මක උපන්යාසයන්හි ස්වභාවය හා ඒවා පරීක්ෂණයට ලක්කළ හැකි ක්රම
14 - සසම්භාවී සිද්ධීන් පිළිබඳ පුරෝකතනය සඳහා සම්භාවිතාව
15 - පර්යේෂණයන්හි විද්යාත්මක භාවය සඳහා මිනුම් උපයෝගී කර ගැනීම
16 - තීරණ ගැනීමේ කුසලතා වර්ධනය කරගැනීම සඳහා සංඛ්යාන ක්රම
17 - පුනරුදයට පෙර හා පසු කාලවල බිහි වූ විද්යාත්මක මත
18 - විශ්වසනීයත්වය හා වලංගුතාවය සුරකෙන ලෙස සමාජ විද්යාත්මක පර්යේෂණ වල යෙදීම
19 - කාලීනව අභියෝගයන්ට මුහුණ දෙමින් සමාජ ප්රගමනයට සඳහා විද්යාව හා තාක්ෂණය යොදා ගැනීම
විෂයානුබද්ධ අමතර ඉගෙනුම් උපකරණ
ප්රශ්න පත්ර